Saturday, May 23, 2015

Piala FA 2015 milik Lions

Assalamualaikum w.b.t....

Selamat malam semua :) mesti ramai yang keciwa kan sebab Piala FA xdpt diraihhh...hehe...sabar neh....jgn sedih2..jgn marah2...biasa la tu...dah memang adat perlawanan mesti ada yg menang dan ada yg kalah..kalau menang dua2 atau kalah dua2 maknanya tu bukan perlawanan...betul x ?? hehe

Tahniah buat kedua2 pasukan KELANTAN vs LIONS ..kalian mmg hebat berlari2 di atas padang yg sgt luas ....untuk KELANTAN ...teknik permainan perlu dibaiki lagi la kalu menurut pendapat wana..sebab nmpak mcm kucar kacir sket..atau lebih kepada selfishh!! kerjasama berkumpulan kurang ada ... mungkin tu sebab xmenang ..hehehe..JGN MARAH ye....wana cakap apa yang wana nmpak jeeee ....

Tapi jgn putus asa...masih boleh diperbaiki utk perlawanan yg ke hadapan ..yg lepas biar la lepas dah takdir kan ...

Amboi sedap plk wana mengomennye..hihihi...sebenarnya,bukan minat sgt pon bola ..tapi disebabkan KELANTAN yg berlawan...tgk laaa..hahahah..ANAK KELANTAN kei...


milik LIONS .....TAHNIAH..jaga leklok jgn bagi hilang nehhhh...hehhehhe


TAHNIAH BUAT KEDUA2 PASUKAN ....

P/S : wana terpegun tgk teknik permainan LIONS...terbaikkkkkkk ....

laju je lariii..walaupun pemain semua nmpak kecik2..kecik2 cili api.....hehehhe..

bye..


2 comments:

Murniwati Awang said...

hehehe..Kelantan tak sempat sumbat gol tu akak dah tutup tv..tdoo..ape2 pon tahniah laa kat Kelantan kerana Berjaya juga ke Final walaupon x menang..biasa laa adat bertanding ada menang dan ada kalah..tahun depan cuba lagi...

Nadratul Syazwana said...

Tahniah pasukan LIONS :D Hehe kita tak layan pun bola kehkeh