Monday, June 29, 2015

THANKS ENCIK SUAMI ^___^ - BUFFET RAMADHAN

Assalamualaikum w.b.t.....


Hai hai ...dah beberapa hari..wana xupdate entry baru..haa..hari ni baru ade cerita yg nak d share!! ya!! sharing is caring....sambil tgk tv...wana nak curi masa nak menari narikan jari kejap..exersice!! haha...

Oke...semalam wana di ' ajak ' ngedate by encik suami ..heee.bukan ngedate sgt pon...just nak tukar suasana sekali sekala kan kan...mungkin sebab encik suami ni kesian tgk bini dia masak hari2 untuk berbuka..so...dia nak bg reward la sket dekat bini dia ni kann...oke..i'm very appreciate of dat ...

Hermm...ke manakah kita ye abg ?? .......872686@##$%$%%^^&

He..encik suami menempah BUFFET RAMADHAN dekat CARLTON HOLIDAY  dekat shah Alam ...memandangkan nmpak mcm ada promosi Ramadhan.. rm49.90 per kepala adult!! Sampai kat sana ...wahh...ramai jugak customer hotel ni...MERIAHH !! mungkin sebab murah kot..ramai yg dtg dengan family..siap berbaju melayu bersamping....haaa..mcm datang majlis Raya plk...hehe..Kitorang bukan berdua..tapi bertiga! Encik suami ajak kawannye sekali sebab xnak rasa janggal sgt masuk hotel ni..hahahha....jgn marahhh aaaa :P

Layanan yg diberikan oleh pihak hotel, boleh dikatakan mesra pelanggan jugak..ye la kan..kalu xmesra pelanggan jatuh la reputasi bisnes diorang..plk2 disebabkan oleh customernye adalah blogger mcm wana...mau xseluruh dunia tgk review wana kan kan kan..oke..you save CARLTON HOLIDAY!! hehe..

ni pintu masuk dia ...tempatnya sebelah inside..boleh tahan jugak laa...mcm tempat2 grand jugak

haa...ni di suatu sudut dalam hotel ni...dah mcm nak sambut raya dahh..

ha ..kat dewan ni la kami berbuka puasa...meriah jugak...tapi meja kami jauh ke depan...sebab tiga je kot...hahaha..

puan wana sedang memerhatikan tetamu2 yg dtg...hehe..best jugak dpt makan tmpat mcm ni

haha..selfie duluan before g angkut makanan kat luar dewan ...

haaa..nih adalah juadah berbuka puasa yg diorang sediakan...semua benda nak makan...ni baru sekali angkut...meja kecik..kitaorang hbskan yg ni dulu...makan smpai puas..Masya Allah...murah rezeki....

 
encik suami ngan kawannya sedang menikmati hidangan masing2...hehe..kesian encik suami..daging kambing panggang dapat sket je....ramai orang katanya...xpe lah..bersyukur..dengan apa yg kita dapat..
haaa..ni dah nak balik dahh...
Lepas makan hbs satu hidangan..kitoang solat maghrib kat sini...sebab nak sambung balik makan apa2 yg xsentuh lagi..haha...rugi la kalu xrasa semua makanan yg dihidang..jarang kot nak dtg tempat mcmni...hehehe...tapi..mmg masih bnyak makanan yg xdisentuh...sebab tangki perut xbesar gt...ade 2gib je..hahhaha...

Surau kat sini sgt selesa dan bnyak ruang..oke...selesa untuk wana buat ibadah kat sini...lepas solat maghrib terus ambik pencuci mulut,ABC...hehhe..

Itu je...next destination >>>>> encik suami ckp......ade laaaaaa !! hehehe...

Doa wana buat encik suami tercinta : Moga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki..lain kali dapat bawa isteri tersayang ke tempat yg best yg lain plk...heheh..

A MILLION THANKS FOR YOU MYLOVE!!


SALAM RAMADHAN KAREEM BUAT SEMUA :)





2 comments:

Cinta Hawaa said...

Untung la ada suami.. kita yg single jg sedih.. Hahahaha :p

PHU ONE WANA said...

hahaa..hawa gakk ...xlama lagi nyo buleh la gini jugoppp..sabo neh..hehe