Friday, June 26, 2015

AKTIVITI MEMBEADING SHAWL RAYA

Assalamualaikum w.b.t...


Hoyehhh..hurm..hari ni..wana isikan masa dengan aktiviti membeading shawl raya je ....wana mmg buat sdiri shawl untuk pakai hari2 wana ....hehe...kat kedai susah nak dpt size yg wana suka...so mmg kena rajin buat sdiri la kan..hehe....

Ha..shawl raya tahun ni pun..wana buat sdiri..pergi beli kain..make a shawl...hehe....haaa..hari ni boring xtahu nak buat apa...so..wana buat la aktiviti membead shawl ni....

Membeading shawl ni..bukanlah something yg senang hokeh...perlu kesabaran...mcm wana la kan..haha..ayat poyo!! tapi mmg betul..sakit tulang belakang menghadap bnda alah ni..

Tapi bila dah siap...sakit2 tu...hilang serta merta...sebab terharu dapat buat walaupun xberapa nak pndai..heheheh...

Nnti boleh la raya ni melaram pakai shawl by selfhandmake kan kan kan....hehe.



haa...sengaja hitam putihkan gambar..nnti takut basiii...hehehehe...

dah siap dah pun...lagi dua helai shawl....

nak siapkan...daaaaa... :)


2 comments:

Murniwati Awang said...

cantikknya..pandainyaa

fifie feyca said...

wah rajin n kreatif nya.. cantik!!