Sunday, January 30, 2011

PLAN !!

Salam petang sume..boring uh duk kat umah...tapi best ...hehe (^^). Erm tapi setakat duk kat kmpung ni..duit aku bnyak yang terbang...ke kedai situ sana sini ....pokai ! boros betol la aku ....waaaaaa~~~ menyesal pon ada...tapi pompuan kan mklumla..nafsu nak bershopping ni kuat ...hahahhhaa....tapi shopping2 pon..xlibatkan duit mak okey !
 tutt..hari selasa ni kluar plk..ke mana ??? ermmm..pergi jumpa kwn2 lama la.........kwn2 sekolah rendah dulu..dah lama xbersua..ini dipggil REUNION ! aku n sorang kwn aku tu yang plan mjlis ni....kalu xwt camni...alamak xkan bersua la kitaorg ..alright !


Kitorang plan yg simple2 je...makan dan transport...tggung sendri...yey! aku mane ade duit nak support untuk mjlis ni...aku just dpt support idea jew...hhehhe...xperlu kluarkan wang..hahah..kedekutnye aku !!!...jap3..aku bukan kedekut la...kalu aku ni jutawan..korang sume xperlu kluarkan wang pun . nak minum pon aku akan byr...ceh !!! berlagak ! hahaah.....ye la...kalu jutawan ! hahah..haih..berlagak lagi ..
harap yang rase dirinya knal aku n pernah blajar sama2 time sekolah rendah dhulu tu..dialu-alukan dtg....untuk memeriahkan majlis ni..wokeyhh  !!! nii je entry aku....moga majlis ni...berjlan lancar....aminnn(^_^) .

No comments: