Monday, January 17, 2011

?????

aku..pun xtau apa yg xkena ngan aku hari ni...aku tau aku yg salah..tapi aku ttp degill....aku dah buat mcm2 bnda salah hari ni....arghhhh..maaf kepada someone yg terlibat tu.....mybe dia betol2 mrh kat aku kot...smpai mesej aku pon xdibalasnya...nak call..aku takut !!! ape boleh aku buat..hermmm...aku dah rasa mcm panas sejuk2 je..mcm gaya nak demam....(T-T).hari ni balik kelas.. solat zohor pas tu tdo...bgun solat asar..pas tu...terlelap gak kejap..akibat stress kowt...bnyak aku tdo ai ni...i mata dah berapa mangkuk aku xtau....xdpt tahan perasaan la weyhhhh....korang pon mesti nangis kan....kalu ada mslh ....plk2 yg kaum2 hawa tu...jiwa lembut...mcm aku la...jiwa lembut sbnarnye...tapi degill...ape tu ?? phewww ~~n dia ckp ...aku ni emo!! ye ker?? mmg salah aku la tu.....setiap manusia mesti ada perangainye tersendiri...sedar @ tidak sedar..an ??? sape setuju ???aku terima seadanya.................. mood aku 5%...low sgt2...bila nak naik nie......risau..takut mati perasaan...susah plk....tutttttt ~~ k lah ..xde mood naik story...mintak diri dulu...slm.

No comments: