Tuesday, January 25, 2011

BaNyaknYe KeJe !!!

Buka mata tutup mata..siang berganti malam..malam berganti siang…eh3…dah dekat sebulan aku di kampus…ptut la hati ni..terasa rindu family kat kampong..da lama upanya aku berjauhan…tu yang buat aku xsbr nk blik….hehe..sabar2…esok lusa…balik la..oooo..balik kampong..oooo..balik kampong..hati girang !!! lalalallala~~ ( sedang menggila  ) bukan mnggila saje2…mggila sebab xcited nak balik la….horeayyy !!!  mggu depan cuti sempena  TAHUN BARU CINA …aku xsmbut k !!! aku tumpang cuti je..hehee…ape2 pon aku ucapkan GONG XI FA CAI...

Tapi sebelum balik bercuti tu…bnyak keje yg perlu disetlekan…haduii..yg ni aku xsuka ni…tpi mmg keje seorang pelajar..yg  mesti berusaha dan buat segala tggungjwb yg diberikan…nampaknya mmg wajib siapkan la…..waaaaaaaaa~~~ usaha tangga kejayaan….korang engat nak BERJAYA ni senang ke …??? susah weyyyh…bnyak liku2 kehidupan… bg yg bergelar “ PELAJAR “ !!  tinggi kedudukannya…tiada kejayaan dtg menggolek..tanpa usaha yg gigih….sape stuju ??? sila angkat hidung  !!! hahahha…
skuad haruman

Thesis !!!! satu penyilidikan yg sgt2 mencabar…plk2.. dpt tajuk yg begitu merbahaya …so..oleh itu…anggota skuad haruman…iaitu..SITI SAKINAH BT  ISMAIL  DAN  NURUL SYAFIQAH BT LOKMAN….bina benteng yg kukuh...agar kita semua xterpengaruh dengan bahaya yahudi (خطر اليهود)ok !!! yang bg nasihat tu…jgn lupa pasang benteng…..jgn nasihat org je…hehehe…(^^)ye3….dah pasang da…..moga2 Allah menguatkan  benteng kami…Amin…

14/4..tarikh last hntr thesis….kpd anggota skuad haruman…sila bg kerjasama yg sepenuhnya…dlm mghasil sbuah karya….cehh..karya !!! jgn kntoi mcm td……kena saman bru tau..hehhee…ok la…ini saje untuk entry haruman kali ni….wslm.


1 comment:

jt said...

Terima kasih ..
salam kenalan ..
anda rakan jt yg pertama ...
agak perkenalan ini membawa kebaikan ....