Saturday, January 8, 2011

- DugaaN Di Musim BanjiR -

huhhh....letih..lelah..pening..geram !!! ni sume gara2 si penjual yg menjual barang yang rosak kat aku !!!! mane aku tau kat mane rosaknye...aku bukan arif tntang brg2 elektronik...ape aku beli korang xyah la tau...saje je aku nak luahkan perasaan aku ni...yang paling aku geram...dua kali aku ke kedainye..dua kali aku dapat brg rosak..hah!ai ni kuar lagi...tukar !!!

setakat ni..xde jumpa lagi tempat rosak !!! jual bnda..ntah ape2 ntah..cek la dulu sblum jual kpd plggan !!! teraniaya aku...da la nak kuar susah..ngan knderaan nye yang xde (kena sewa dulu )...ditambah..aku ni yang xde lesen...nak pergi ke sana ke sini...kena ada driver...skrg ni plk..ngah hujan..banjir...lg susah nak bergerak !!!eeeeee...geram betoll !!!
apa2..pun thankz aku ucapkan kpd sahabat aku siti sakinah yang ikhlas tolong aku..ke sana ke sini..jd peneman aku di kala susah....thankz being myfrenz....syg kamooo...hehehe...(^-^) hrp2..xde mslh lg..lepas ni....aku bukan nak mnyusahkan org pon..tapi...keadaan yg memaksa.... ( sedikit luahan hatiku )
*
*
*
she is mybestfrend...at unisza..thankz alot

2 comments:

~~nOyuE~~ said...

sabar ye kak wana...:)

HARUMAN KASTURI said...

hehehe...it's ok noyue..bnda da lepas da...