Wednesday, June 1, 2011

Keluar Jalan2 nGan Kawan2

Salam petang 1 JUN 2011 :)
jap3! ce tengok2..
dah masuk bulan jun da...
ni bermkna dah nak masuk sebulan da aku kat umah
cepat bukan!
tapi...aku xde pape perkembangan pon!
haishhh..apa nak jd ni...diploma dah hbs..tapi xde org nak ambik aku kerje pown!
apa lah sgt yg ade pada diploma tuh..kalu x dgree jugak.
susah nak keje!
okey3
selama aku duk bercuti ni an..
yg berubahnye just 1 thing je..
korang mesti nak tau kan..apa yg berubah tuh..hehe
of course la..berat bdn aku..oh nooo!!!
bertambah membulat aku
ini lah akibatnye..duk goyang kaki kat umah..makan n tido je kjenye..aig00 !!

bahaya ni!!
aku xnak jd obes.....tidakkkkkkkkkk !

okey2..aku xnak pk da pasal ni...men'stress'kan otak aku jerk!
aku nak citer memori semalam

semalam..aku kuar jumpa kwn2 aku..yg dah nak dekat sebulan aku x jumpa..
hehhe..best lah..lama xtgok diorg..dah makin berseri2 diorang
yang aku kagum tu..diorg dari jauh dtg nak jumpa ngan aku dan yg lainnye
rindu sgt tuh

ok
aku nak kongsi la sedikit memori kenangan aku bersama diorang

jommmm..tgkk!!

kanan: iniey , ieyla , nah , adik aku , lastt..aku la..eheh

with sahabat aku



nak tru model kat gmbr tu la konom2..aha!
* ada banyak lagi gmbr sebenarnya..tapi aku mls nak upload..eheh...ni je untuk aku nak kongsi2 ngn korang
okey..da tatau nk ckp pasal apa2 da..
nnti kita berjumpa lagi..
misss..u all..muuuahhx.opss!heeeeeeeeeeee

wslm (^^)

3 comments:

CikHaniBhulat said...

best nyew dah grade..hani lagi setahun nak belajar..itu pon dip..nak sambung degree lagi..hurm =[

~~nOyuE~~ said...

wah, bestnyer kak wana...
noyue tag kak wana...
jom join giveaway..=)

CINTA BIDADARI said...

dik hani....nnti..sampai la masa dik hani plk..dik hani an..masih muda..akak da tua da...hehe

cik noyue..insyaAllah...kalu rjin..k.wna join..hehhe...