Friday, May 27, 2011

- 4 Hari Di PeraK -

SELAMAT DATANG KE LAWIN, PERAK

hye2..sekrg aku berada di negeri perak untuk pertama kalinya.hehe..mesti korg nak tau kan ..apa yg aku buat kat sini ?? ha...aku ke perak..untuk ber"holiday" bersama anak2 saudara aku yg comel2..dan yg cute2 tuh....hehehe.....hermmm....hari ni merupakan hari ke-3 aku berada di sini ...dah terasa nak balik klntn dah...waaaaaaaaaaaa---rindu makkkk...rindu nak jln2 ngan adikkkkkk---hermm...xbsr !! esok dah nak balik...horeyyyy...heheh..pasni aku dpt kmbali kepada rutin aku seharian ....hahaha..xsabar2.

Dikesempatan ni....aku nak ucap tahniah kpd adik aku yg bongsu kerana telah mndpt twrn POLITEKNIK DI SEMAMBU PAHANG . JURUSAN DIPLOMA SENI BINA . Teruja aku dgr ...sebab aku mau adik aku berjaya . Moga kamu belaja bersungguh2 yea... Tarikh dftrnye adalah 27/11 ...lmbat lg...blh la...kta mncari kerja sama2....tggu akak balik dulu tau (^^) . 

oKEY ! bye2...aku nk kluar dulu...perut dah berbunyi...krokkk3 !! haduii..yg paling lucu..aku kat sini..xpernah memask kat umah..okey..see u again !


No comments: