Monday, June 6, 2011

-- KebOringaN yANg MeLamPau --

Selamat Pagi 1 Malaysia (^,^)
Hari ni Isnin kan ??

ye ke??
urmm
urmm

ye lah..haishh..hari pon dah lupa
knapa ni??
aku
kau
kamu
kami

aku..aku..
aku boring la weyhhhhhhhh....
tatau nak buat apa

aku dapat offer kerja dari kwn.
dia yang bgtau
ada keje sbgai GURU TADIKA at Pasir Tumbuh.
nak pergi ke x ni....urmm...
aku sebenarnya 50% nak g ngan xnak g sbenarnya
kalu di kira..hari ni spattnye
kena hadirkan diri kat sane

tapi..kwn aku ckp ada mslh sikit
so..kami janji nak g esok..
so..aku heppy sgt2 la kan..weeeeeeeeee~~~
sebab..aku berat hati nak tggal umah dan isi kndungannye
lgpun..aku xsiap kemas lg..baju pun masih bnyak xbasuh
( jap ag nak g membasuh bju..lalalala)

then2 kan
aku boleh ke bekrja??
hahahhhaa..persoalan yg agak2 xptut ditnye
lgkan org cacat boleh kerja cari duit sendiri
ni aku yg boleh di katogerikan dlm kumpulan yg berupaya la..xkn xblh ..kan3?? hahhahaa

kalu xboleh pon dgn sebab P.E.M.A.L.A.S + TAK MAU RASA SUSAH !!

okey2..aku tammau ckp pape lg.pasal kerja
kita tgk dulu esok

adakah aku ditakdirkan bkrja di sana @ tidak ??
kikikiki

okeh la...aku nak berenti di sini dulu...makin lama aku kat sini...
makin aku kuat merapu

korang pun boleh boring baca entry aku ni..
hehehe

bye2

 

4 comments:

CikHaniBhulat said...

bosan yew..jom intai blog hani..hehe..keje tadika best ape..amik pngalam..nanti buka tadika sendiri. =]

CINTA BIDADARI said...

hehehhe...best ke ?? hani pernah keje kat tadika?? buka tadika sendiri?? hahaha..tatau la tuh

CikHaniBhulat said...

mestilah best..lyn bbudak yg comel =D
hani xpernah kje tdika pon..tp sbb suka bdak2 sbb tu ckp best...cita2 dulu nk ada tdika or nursery sdiri akn dtg....hehehe..

CINTA BIDADARI said...

owhhh,,,memang best kalu sorang dua org budak..kalu main dengan dua puluh lebih...da xbleyhhh..huh..letih..xsnggup