Tuesday, March 29, 2011

HUH....tHEsisKu..Hampir Je SeleSai..

Salam...everyboby !! eh..silap plk everybody la...hehehe..mata dah mula lali dah..tu yang tersalah taip tuh...ye la mane taknye dah lama giler dah duk hadap laptop !! dari kul 9-1.51a.am....kenapa ?? hermmm..siapkan thesis la..apa lagi...kerja seorang pelajar yang berada di sem last kan....biasa la...kalu x disebabkan tarikh yang semakin suntuk...xdenye aku nak sengkang mata duk ngadap laptop...hehehe..n sebab aku xnak tambah sem gara2 wt keje xsiap ke apa ke ...ceh ! sekarang bru siap PRINT with kwn aku NAH sambil2 edit ..ha ni bru siap,....letihh..woooo....

Group aku terdiri dari 3 orang...iaitu IKA , NAH , dan jugak aku...tajuk thesis kami..agak mencbar iaitu " AKIDAH YAHUDI DAN PENOLAKAN KE ATASNYA " korang sume leh bygkan x apa yang kami kerjakan tu...??? ehehehe....rase mcm nak giler pon ade buat keje ni..nak perah otak...wt ayat sendiri in Arabic!! huh...dengan kemahiran yang 30% je boleh...ahhahahaa....melampau...dah belajar bahasa Arab dari form 1 sampai sekrang!! msih lg xdpt nak kuasai ....ye la..korang ingt senang ke...??? susah !tapi walau susah pon..akanku sahut cabaran ni...xkira apa pun yang terjadi..dis is mydreams !! yeahhhhhhhh...

Kepada " Ika " kwn aku yang rjin dtg ke rumah aku...sorang2 ( berani ) hnya semata2 nak siapkan thesis ni...dia sanggup berpanas hujan, meredah banjir di bwh blok aku ...kredit for ika !! bnyak pengorbanan . thankz ika !! k.wana risau tau...ika sorang2..dtg..tapi ika selalu ckp " sy ok jew !! " akak pon ok je lah..hrp "ok" ika tu ok yang betol2 tau.....ikhlas !! hehehehe....happy group!! thnkz ye IKA N NAH ,sebab bantu k.wana siapkan thesis !! wlupun msih belum sempurna betol2...alhamdulillah dah...dpt smpai ke tahap ni...hehe...tghari nnti 29 March kita jumpa penyelia kita yang sgt baikkkkkkkkk...iaitu USTAZAH ZAINAB (lect.subjek nahu) nak hntr hasil yang kita buat..harap2...pembetulan nye sket je la kan..dah xlarat dah nak buat..hehehe...aminnn !!! 

hermm..ni je la rasanye yang aku nak citer...saje nak lalikan mata aku ni...hehe..ok lah..tujuan dah sampai..aku pun dah mengantuk dah...ok lah..kwn2...kul 8 nak kena pergi kelas plk...kena bgun awal..hehe..ok sayang kamoooo..sume..!! selamat malam..eh..selamat pgi ( tgk jam kul 2.15a.m ) .


No comments: