Tuesday, March 8, 2011

APA2 JE LA

Salam sayang sume..
rindu itu adalah anugerah dari Allah...hehehe (^-^) 

Hati ni..amat merindukan seseorang yang namanya terukir indah di dalam hatiku..
"DIA"..bagaikan embun pagi yang mendamaikan hati sesiapa yang mendekati dengannya..
aku merasa amat bertuah..kerana aku terpilih menjadi teman rapat dalam hidupnya
" DIA" laksana taman yang mewangi..yang mengharumi kamar hatiku yang senantiasa buatku tersenyum bila memikirkanya..
" DIA " umpama penawar yang merawat luka dan kesedihan dlm hatiku ...aku begitu menyayanginya...
tapi aku tidak lupa kepada pencipta " YANG MAHA ESA "
Terima kasih YA ALLAH..kerna kau telah menganugerahkan perasaan " rindu " kpdku...aku begitu bersyukur dengan pemberianmu..." ALHAMDULILLAH "
hahaha...jiwang gila aku..romantik kan?? ni sbb teruja gile tgk citer " Kau Laksana Bulan " . ha..ni la akibatnye..dah jd jiwang karat la plk aku.....hehehee..tapi..aku sbnarnya memang jiwa romantis..korang ape tau.....haha..eeee perasannye !!!..hah..xkira...nak jugak !!! 
xde lah...aku mmg ngah rindu ni...rindu kat seseorang yang buat aku rasa happy...hehehe.now...dia ngah stdy kot....esok dia exam untuk training dia..saya doakan agar awak " LULUS " exam esok....ea..hehehe.." GOODLUCK!!" 
Ermm,,,btw..knapa mata aku xngntuk lg ni....aduiii..mslh jgak ni..da la esok kelas kul 8 !! aduii malas betol la nak siap2 awal pagi...kalu tdo pgi2 kan best !! haishhhhhh...perempuan apa ni tdor pgi2..mcm mane nak jd "bini" orang kalu mcmni.......hahahhaa...ade aku kisah...belum kawin lg kan...apa susah..nnti khwin berubah la....ha..ni la yang selalu diungkapkan oleh segelintir anak2 gadis...zaman sekarang..tdooooo je kejenye..termasuk aku la..hehe..tapi aku xde lah kuat sgt tdur...heheh . Kalu tdo lama2...kalu kat umah..alamak boleh la tgk ma aku bebel...ni kat sini..boleh la tdur lebih sket kan..hehhe..sbb xde orang ambik tahu...bestnyeee.....( ambik kesempatan ) hehehe...
Ermm...tapi..sekrang da xleh nak rilek sgt dah...aku kan dah sem last...bnyak la kejenye...ni pun dah dpt tugasan baru..aduii..nak kna terjemah kitab arab ooooo....sgt2 mencabar..tapi lbih kurang 3 helai je pon kna terjemah..haihh..korang apa tau....3 helai tu dah kira mncabar apa...susah nak trnslate oiii..korang nk cuba..??? xpayah cuba...sapa yang volinteer nak trnslate kan utk aku..sila angkat tgn !!! hehehhee.aku tau xde sape pon yang angkat...sbb susah kan...tau pun korang....( mcm orang x betol bebel sorang2 )hahaha . aku betol ok...
Saje je...ambik peluang nak update blog aku ni..dah lama xupdate kan..blog aku pon nak mkn jugak....bukan tuan blog je yang hari2 mkn dan makin tembam..hahaha...mmg sedih giler la dah tembam !!! eeee..kurang selesa la dgn keadaan mcm ni...sob3x...
K lah..mcm xde bnda dah aku nak tulis..cukup la ek..untuk mlm ni...nnti aku update lagi..hehehe...k..selamat mlm sume...have a nice day..assalamualaikum .

No comments: