Monday, March 4, 2013

First Peplum !!

Assalamualaikum w.b.t.....

Haipp! anneyeonggg....hehehe ^_^.Alhamdulillah...pagi Isnin yang indah.Semoga ceria2 selalu!okep..cik Wana nak kongsi pasal peplum!walaupun cik Wana tahu..peplum ni merupakan trend yg dah lama.... smua orang pun dah memilikinya kan kan kan...oke!cik Wana mengaku...cik Wana sudah ketinggalan..wakakak...hahaha..

Selama ni..just lihat je orang pakai peplum ni kan! ade yang seksi..ade yang boleh laaa...tuh sebab cik Wana xde kalut sangt nak ikut trend tuh...heheh3...Nak story kisah semalam punya..haii..cik2 kawan ni..bawak cik Wana singgah kedai peplum!!oh mengggg!..aduyaiii..dah la murah..comel2 plk tu...rambang mata dibuatnya..fenim lalat pon ade( - - )grrrr.....so.memandangkan duit yang masih bnyak dalam dompet tu...cik Wana xlepaskan peluang tuk mencuba 1 peplum...hahaha2...so apa lagi pilih punya pilih...peplum ini yang jd hak milik cik Wana sebab nampak muslimah sket kan eyewww!....nak tgk x...nak tgk x ?? hehehe.

ha3...comel x ? sesuai x ngan cik Wana ??? i love you >,<
haha...nak posing pun xpndai.....
heheh...


he3...cik Wana buat gmbr kaler hitam putih sebab xmao basikan lg baju baghu ni..har har har....nanti ade org nak blnja pulak...yey!dapat peplum lg....hek3....tuh je..entry pagi ni...ehe!



6 comments:

Nabiha erin balqis said...

di tag :)

http://gadisbiha.blogspot.com/2013/03/2nd-giveaway-by-ohhaeen.html

Kila Lala said...

cantik.... :)

Mas Zull said...

assalamualaikum syazwana...cantik2...:)

SyazwanaMohamad said...

hehehe..tq2..nnti cik wana nak beli lg la kalu gini..hikhikhik

Iha Zaliza said...

Cantik + cute hoccay bila kak Wana pakai.. siyes! :)

SyazwanaMohamad said...

hhehhehe..dik iha ni...jgn kuat sgt puji..nnti k.wana tersipu2..wakkaka