Thursday, November 25, 2010

- Hari LahirKu –

Salam sejahtera buat kawan2 yg aku sayangi sume…heheh…semalam 24/11…merupakan hari lahir aku yg ke-21 …alamak !!! dah bertmbah satu thun pulak umur ku…huhuhu..dah makin dewasa dah aku….tapi tetap awet muda kan3x….nak tahu rahsia aku ??? hehhe…petuanya senyum nyum nyum….selalu..hahhahha. Erm…semalam aku amat senang hati dan gembira sbb ramai teman2 aku…yg wish untuk aku…terutama semua kwan2 yg duk satu kampus ngan aku…wlupun korang berada dalam keadaan risau sbb ketiadaan air..namun korang ttp ingat aku..heheh..luv u all..muahhhhh…heheh…xlupa juga kwn2 yg wish untuk aku dari pelbagai negeri..dan tempat..hehehe ..engat jgk korang kat aku ek ??? ..ermm..diharap doa2 yg kalian kat aku tuh..moga mnjadi nyata…aminn..hehe…
Aku jugak nak ucap time kasih kat kakak aku n herhusband…hhee.coz susah2 pergi cari bju untuk present for aku’ sempena hari jdi ‘…wlupun hujan lebat..i luv u..:-)..emmm..xlupa juga dekat CELCOM n MAXIS…kasi aku hadiah paling gempak..yg org lain xleh kasi kat aku..sbb korang..aku dapat berhubung ngan orang tersayang…sepuas2 nye…hehehe..kalu hari2 biasa amat terhad untuk aku call n mesej..heheh…thank u…..p/s : kalu boleh la..lnjutkan untuk sebulan..free call n mesej..bru mntap…hahhaha…aku jamin..aku akan jd pengguna yg teramat2 setia….hahahhaha :p …by the way…untuk ari ni…aku nak ucap jgk kat kawan aku nih…SITI SAKINAH BT ISMAIL…selamat hari lahir yg ke-20…moga pnjang umur n murah rezeki…selamat datang ke alam 20an….hahha….sekian..

No comments: