Thursday, October 1, 2015

POSTPONE!! GIVEAWAY SHAWL BY MELODI CINTA

Assalamualaikum w.b.t....

Hari ni septutnya tamat GIVEAWAYSHAWL BY MELODI CINTA KITA...tapi disebabkan penyertaan kurang dari 30peserta sepatutnya GIVEAWAY ini cancel serta merta!!!

Tapi rasa rugi la.kan..dah sebulan giveaway ni berlangsung...xkan nak cancel mcm tu je kan...

ok la..wana nak lanjutkan giveaway ni smpai esok JUMAAT 2/10/2015 disebabkan masalah2 dan kebuzian yg wana hadapi..maklumlah..banyak tempahan..hermm..

p/s : sekarang tgh bertungkus lumus menghasilkan blouse muslimah..

- in shaa Allah...giveaway ni xkan cancel..
-masih sempat lagi sape2 rakan bloggers yg nak joinn...LAST CALL!!

HARI AHAD INI..WANA AKAN UMUMKAN PEMENANG!!!,

1 comment:

sayidah napisah said...

tak sbaar nak tahu siapa pemenang nya :D