Friday, January 2, 2015

BAWAK ADIK JALAN2 AT THE ATMOSPHERE !!



Selamat malam kawan2 blogger butterfly semua :) mohon agar semua berada dalam sihat2 je . ...xde apa yg nak diceritakan..hanya nak tampalkan memori butterfly di entry pertama buat tahun 2015 ..hehehehe.....korang xkisahkan ?? 

hari tu before banjir yg besar melanda PANTAI TIMUR...adik bongsu butterfly dtg bercuti dekat umah butterfly (tu pun nak bgtau) ..up to me la kan ???!hahaa, so...boleh la sembang2 borak2 ckp2..tapi tapi agak kesian,sebab terpaksa tinggalkan dia dlm rumah sorang2..MAKLUMLAH...dia dtg time butterfly bekrja ..so sorry sgt2 to mylittlesis yg xberapa nak kecik daa....haha...sorry terpaksa kurung you! ahak ...

nasib baik pada minggu tu ade cuti sehari..cuti marry christmas rasanya..dah lupaaaa..mls nak belek kalendar ..heeeeeee. so, dapatlah bawak si adik ni jalan2 ke pameran lukisan 3D ...alaa..tempat drama BILA HATI BERBICARA shooting tu la....kalu korang nak tahu..drama tu overall shooting dekat rumah saya tau ...tempat tu org panggil THE ATMOSPHERE....dalam 5 minit je ...kpd korang2 yg rasa nak dtg ..boleh la dtg yer ..ambik gambr bnyak2 ..heeee








oke ..biar gambar berbicara .bnyak lagi sebenarnya lukisan yg menarik ..tpi tapi ...time ni ..xde mood sgt nak shoot shoot he ...ilalliqa'.


3 comments:

Hanafi Abdullah said...

menarik tempat ini..harap ramai yang suka pergi

p/s :Jemput baca ke blog Buku Online

ain said...

mastura.....

ain said...

mastura.....