Monday, April 1, 2013

29/3 hangOut Di Kala Boring

Assalamualaikum w.b.t...


Haipp! selamat pg buat semua rakan2 blogger(s)!! apa yg korang sedang buat eaa? hihihi..(sibuk je nak tau kan( - -) ..cik Wana baghu je hbs kelas..kelas yg membuat cik Wana tergelak..kekeke : ) ustaz yg melucukan..lucu2 pun..sekali kena atas hidung..mau xmemalukan!haha..sabor je laaa~~

cik Wana nak ceghiter psal cuti minggu cik Wana pd minggu ini.....layannnn~~~~ xnak layan pon xper..cik Wana just nak tempekkan memori cik Wana kat sini..senang nnti..bila rindu2..leh tgk balik ann an an..kekeke : P

ok..tanpa perncangan yang detailssss..pg jumaat yg agak memboringkan jugak la..tercetus di dasar lubuk hati..nak kuar jenjalang..ok! cik Wana terus text kengkawan tnyer..nak g derak doppp ? hekhekhek..hari tu mmg semua orang boring kali .. so..terjadilah hangout ni..hahaha..jengg.~

aku dan spek mata..hahahahaha


cik Wana cik Ila dan cik Qyn : )

Bila berada di bumi penyu ni..agak susah untuk cik Wana kluar jenjalan..disebabkan mslh tertntu..dan, biase la kan.kami perempuan..bahaya kluar shelalu~~~ itu pesan maa tersyg.." jgn suka sgt kluar..  awak tu pompuan...kalu ade muhrim xpe laaa" ...ni buat cik Wana nak cari je cepat2 muhrim kan..hikhik..senang kit nak g jenjalan..sape sanggup kawen ngan cik Wana ?? haha..kui3x..ok..dah start merapu.....(- -).

KFC adelah salah satu tempat persinggahan cik Wana biasanya..bila dah kluarr tu..dah xde dah mende lenn...hikhik..KFC MC DONALD!




cik wana ngn cik farhah..
dan bila kami bersama..mau xgegar KFC..dengan gelak tawa kami! hihi...xsenonoh betol...

btw..ini semua buat cik Wana happy tauu! ok...cik Wana sayang korang semua..tanpa kalian..hidup cik Wana xde la sehappy ini kan..Thank to Allah..sebab masih beri cik Wana merasai nikmat kehidupan..Alhamdulillah.. :)

Ini saje untuk hari ni..hehe..cik Wana nak ec perut yg kosong ni...dah menyanyi bagai da..mintak ec kan..hihi..bubye..illalliqa'...:)




4 comments:

Farisya Anastasyia said...

std unisza?kos ape?hee..kakak saya ade di unisza jgk.budak degree TESL.
btw,singgah sini :)

SyazwanaMohamad said...

ha'ah...oo..ye ker...hihi

pencurifail said...

seronok la makan kepsi... haha (y)

UniSZA? dip ke degree? kos apa?


visit us back, http://bradokapak.blogspot.com


--------------------------

watch movie online?

yesss! visit us!
NEW MOVIE

SyazwanaMohamad said...

hehehhe..sy dgree.pengajian islam