Thursday, April 14, 2011

HaRi Niey HaRi Last KuLiah

Assalamualaikum w.b.t

kamu semua ngah buat apa yea?? ngah mandi..ngah makan..bru nk solat maghrib ?? aigoo...
dah lewat dah ni abg2 kakak2 makcik2 pakcik2.

hehe...korang nak tahu apa yang aku sedang buat ?

cuba teka2x

kalu betol..aku kasi duit 10sen! haha..bersyukur tau..tu je yang aku ada
hermm...korang nak tahu..perasaan apa yang aku sedang alami sekrang ??

cuba teka2x

kalu betol..aku kasi duit 20sen!haha..bersyukur tau..tu je yang aku boleh kasi
hermm..apa yang aku merepek ni !!
aku sendiri pon xfhm..blurr...

aku sekrang ngah tik tok tik tok..tekan button2 yang ada pada lappy kesygn aku ni..untuk mengupdate blog aku untuk hari ni
nak kasi tau korang perasaan aku sekrg
adalah
*
*
*
S.E.D.I.H + G.E.M.E.N.T.A.R+ G.E.M.B.I.R.A  = apakah itu ???

aku sedih sebab...hari ni hari last aku pergi kuliah sama2 dengan kwn2 aku
aku sedih sebab xlama lgi..aku akan meninggalkan kwn2 kesygn aku 
-hrp2 ada jodoh lg bersama korang..whai kwn2 -
aku sedih..sebab aku kena tggalkan bilik aku kat unisza ni..yang bebas dari nyamuk2.haha
aku sedih sebab..lepas ni aku xdpt jumpa lecterer2..kesygn aku
-hrp2 ada peluang lg nak jumpa para guru2ku-
*
*
aku gementar sebab semggu lgi aku akan berperang that's mean final exam for da last sem!
aku gementar..sebab bnyak sgt nak kena ulangkaji
aku gementar..sempatkah aku buat persediaan??
aku gementar sebab..dpatkah aku menempuhnya dgn tenang ??
-aku berharap..moga2 aku dapat lulus dengan cemerlang untuk sem last ni-
*
*
aku gembira..sebab aku berjaya siapkan thesis untuk diploma
aku gembira...sebab aku akan tamatkan diploma setelah 3 thun aku bertungkus lumus kat UnisZa
aku gembira..sebab xlama lgi..aku akan kembali ke pangkuan family aku di kampung
aku gembira sebab ..xlama lagi aku akan menghadiri sebuah majls konvokesyen

bestkan hidup...penuh dengan corak-corak yang menghidupkan sebuah kehidupan agar xbosan...semuanya telah diaturkan oleh Allah..moga kehidupan kita penuh bermakna..
akan kuengat semua2 yang telah @ pernah hadir dalam hidup aku.

miss u ALL..MUAAAAHHXXXX! (^___^)



No comments: