Friday, February 11, 2011

KOSONG FOR DIS DAY !!!

Adessss!! Boring betol la….xtau nk buat ape…(T-T) kwn2 sume xde mggu ni…rumah aku pon..senyap je…ke mana housemate2 aku…???

p/s : kalu diorang ade pon..aku xckp ckp sgt jugak ngan diorang..sama je la..ade ke xde an !!!

Tapi…biasanya rumah aku bising…xde la sunyi mcm sekarang ni…kwn aku siti sakinah pulak balik kampong…atas urusan temuduga..bestnye..nak balik jugakkkk !!! sekrg bulan dua…bulan 3 pon xde cuti….alamak 2bulan lgi la dpt balik…waaaaaaaaaaaa..lamanya..rindu kat ma !! apa yang ma buat sekrang ??? mesti ngah rest2 ngan adik n kakak aku …bestnnyeee…

* BERENTI MENAIP SEKETIKA… MENELEFON SESEORANG *

Aku : assalamualaikum..dgn muka tersenyum ( berharap dapat hilangkan boring )
Dia : waalaikumussalam..beserta tanya aku balik ( kenapa telefon?? )
Aku : hermm..kembali muram !! (T_T) ( engat dapat layanan yang ok la..)
Dia : Boring sgt ke ??
Aku : haaa laa…kalu x xdenye nak telefon ( lbih kurang mcm tu la aku ckp )- mood down balik !!!
Dia : kalu boring..layan je MOVIE …( semacam bz jee )
Aku : mane best tgk sorang2…
Dia : hbis tu…??
Aku : ermm…xtau nak buat ape….tdo je la..
Dia : xmain fb ke ??
Aku : dah sari suntuk main fb..blog jugak..tentu la dh boring…
Dia : hermm..tdo je la kalu mcm tu..
Aku : dia pun mcm setuju je aku tdo…xpe lah..ok assalamualaikum .(T-T)-terasa mcm xdiperlukan         jew….waaaaa….
Dia : Waalaikumussalam ( mcm tu je )

Arghhh…..boringggggg..mata pun masih belum mahu pejam…( layan nasyid je la…dpt sejukkan hati yang ngah membara ni )….kalu ditnya ape2 soalan time ni..mmg aku akan jwb yg negative !!! maaf !!! out of control !!! blablablablabla~~~~ xleh nak fikir da..apa yang perlu aku taip !!! ermmm..sebelum aku mengarut..baik aku stop di sini dulu…okey!! Slm.

No comments: