Tuesday, December 14, 2010

- AisKrim KegeMeraNku -

Knapa la tetiba ai ni...bgun je dari tdur..terus terfikir nak mkn Aiskrim...huh...AISKRIM !!! yum3x...sape nak tolong belikan untuk aku..upah 20sen !!! ahahha...gerenti sepupu aku yg kna belikan !! sbb dia mmg dah jd jurubeli suruhan aku..hahahha..sbb dia paling muda kat umah aku ni...

ha..ni la spupu aku -8thun -
nak harap aku keluar rumah pegi beli sendiri..alamak x lah gamaknye..pape pun..aku nak ucapkan thankz buat sepupu aku sbb setia ngan aku..hahah..senang je nak suh dia setia..kasi upah..20sen pon jd la...hahaaha...jahatnye aku !!
kalu korang nak tau...aiskrim ni..paling2 aku minat..kalu orang nak belanja aiskrim..aku gerenti xkan tolak punya ..aiskrim tuhhh.!!....plk2...kalu hari tu cuaca panas...lg la...best kalu pekena aiskrim ...hermm...aiskrim yg paling aku minat aiskrim..coklat + vanilla..perghhhh..mmg best lah (^^)....perisa lain pon aku minat gak..ehehe..nih aku ada sertakan ngan gambar2 aiskrim...untuk santapan semua...gerenti meleleh air liur korang..hahaha...
*
*
ahah ! nih aiskrim yg paling aku minat ....VANILLA+COKLAT
*
*
aiskrim perisa ceri.....best gak nih...wooooo~~
*
*
aiskrim perisa oren (^^) yum3x

       erm..gerenti korang dah meleleh dah....hahahah....nak ??
               meh aku belanja..korang bayar....hahah...      

        nih saja untuk entry aku kali ni....(^_-) sekian.....                     


2 comments:

cik ieyLa said...

meleleh air liur i..hak3...

baharim said...

kito br lepas mkn aiskrim..sedapnyo..org blnja..aiskrim coklat,vanila n strawberi..sedappppp..huhuhu